ISTORIC

Infiintata in anul 1992, societatea comerciala Media Rom International a devenit in scurt timp unul dintre cei mai cunoscuti si importanti furnizori de produse pentru improspatarea aerului din autoturisme. Media Rom International este distribuitor exclusiv in Romania a unor branduri consacrate la nivel global, branduri oferite de companii cu peste 60 de ani de experienta in pietele pe care activeaza. Avand acest avantaj am reusit intr-un timp foarte scurt sa atingem un inalt grad de organizare si profesionalism. Produsele noastre sunt aduse exclusiv din tari care pun accent pe calitate si dezvoltare durabila, astfel ca partenerii nostri vor avea permanent acces la cele mai noi si interesante solutii ale in domeniul ingrijirii autoturismelor.

Ideea de afaceri a aparut ca o oportunitate caracteristica pietei romanesti din perioada imediata Revolutiei Romane. Cresterea accelerata a consumului, atractia fata de produse neintalnite in piata pana la inceputul anilor `90 a creat contextul ideal pentru promovarea produselor de parfumerie si intretinere auto. In timp gama de produse oferite s-a imbogatit cu solutii complete pentru curatarea si intretinerea autoturismelor.

Activitatea din primii ani s-a axat in exclusivitate pe piata odorizantilor auto, Media Rom International fiind inca de la inceput distribuitorul oficial a bine cunoscutei marci WUNDER-BAUM. In anul 1998 gama de odorizanti auto este completata cu brandul MY SHALDAN, unul dintre brandurile etalon ale Asiei de Est si Sud-Est. Urmeaza inca o perioada de aproximativ 10 ani in care compania isi desfasoara activitatea exclusiv in domeniul odorizantilor auto. Incepand cu anul 2008 s-a trecut la o noua faza in viata companiei prin decizia de extindere atat ca si prezenta in piata, cu gama de odorizanti, cat si prin dezvoltarea gamei de produse. Odata cu acest pas Media Rom International isi muta sediul si depozitul intr-o hala moderna, de 1500mp, localizata in apropierea municipiului Bucuresti.

In anul 2009 noi branduri importante apar in portofoliul de produse: Quixx, Xerapol, Armorall. Este vorba despre produse de inalta calitate, cu renume in vestul Europei, destinate ingrijirii autoturismelor.

In anul 2010 gama de produse se mareste prin integrarea in portofoliu a echipamentelor si accesoriilor auto marca Walser, un nou brand de renume din Europa.

In anul 2015 incepe parteneriatul cu SONAX Germania, furnizorul numarul 1 pe piata de ingrijire auto hobby si profesionala din Germania. Impreuna cu aceasta companie, Media Rom International initiaza in 2018 un nou proiect de dezvoltare ce presupune constructia unei unitati de productie a lichidului de parbriz.

In anul 2016 Media Rom International isi lanseaza prima marca proprie, JOLIE, sub care sunt comercializate in piata o gama completa de produse auto pentru sezonul de iarna. In 2017 continua expansiunea brandului JOLIE, prin lansarea produselor pentru ingrijire auto dar si a celor pentru siguranta si securitate auto.

Începând cu anul 2017, după câțiva ani în care am dezvoltat cu succes piața de produse pentru îngrijire auto, am decis să ne extindem activitatea prin aducerea în portofoliul companiei de noi game de produse, strâns legate de aceiași parteneri pe care îi avem acum. Unele dintre aceste noutăți sunt produsele pentru grill și camping. Având ca parteneri producători cu experiență din Africa de Sud și Polonia, am reușit în doar 2 ani de zile să ajungem la o cifră de afaceri de peste 1000000 de lei.

Ca si in cazul produselor dezvoltarea pietei a avut diverse etape, cu intensitati diferite. In portofoliul de clienti al companiei se afla cele mai importante nume ale comertului modern, iar provocarile cresc odata cu expansiunea clientilor firmei dar si cu expansiunea gamei de produse din portofoliul firmei.

Pentru o administrare cat mai eficienta a relatiei cu clientii s-au alocat resurse importante in vederea crearii, instruirii si dotarii cu mijloace moderne de lucru a echipei comerciale. S-au creat 6 zone de vanzari, alocate cate unui reprezentant de vanzari de teren, care, la randul lor, sunt sustinuti de la birou de echipa de vanzari interne.

Ca si concluzie, prin intermediul echipei de vanzari, deservim direct sau indirect, peste 1255 de benzinarii, peste 200 de hipermarketuri, peste 650 de supermarketuri si 75 de magazine DYI. Aceasta structura este in continua dezvoltare si alocam resurse importante pentru a face fata provocarilor zilnice generate de aceasta.

Istoric

1992

Inceputul

Inceputul

Media Rom International isi incepe activitatea si devine unicul distribuitor al WUNDER-BAUM® in Romania.

1998

Dezvoltare

Dezvoltare

Media Rom International isi mareste portofoliul de produse devenind unic distribuitor in Romania al produselor My Shaldan.

2008

Locatie

Media Rom isi muta sediul si depozitul intr-o hala moderna de 2500 mp localizata in apropierea orasului Bucuresti.

2009

Dezvoltare

Dezvoltare

Noi branduri importante apar in portofoliul de produse: Quixx, Xerapol, Armorall.

2010

Dezvoltare

Noi branduri importante apar in portofoliul de produse: Nielsen, Walser.

2014

Dezvoltare

O noua gama de produse este dezvoltata sub un brand faimos pe piata de scaune: Topstar.

2015

Dezvoltare

Dezvoltare

Media Rom International devine partener cu SONAX – liderul de pe piata germana a cosmeticelor auto.